د ځان ارزوونې اصلي او فرعي معيارونه
- ماموريت او ستراتيژي
- ماموريت
- ستراتيژيک پلان جوړونه
- کاري پلان جوړونه
- کاري مؤثريت
- معلوماتو ته لاس رسی
- د ټولنې په پرمختګ کې ونډه اخېستنه
- علمي کړنې
- په رسمي چارو کې د کار کوونکو ونډه اخېستنه او بوختيا
- د محصلينو بوختياوې
- حاکميت، رهبري او اداره
- حاکميت
- رهبري
- اداره
- اخلاقيات
- مالي او اداري سرچينې او مديريت يې
- مالي پلان جوړونه
- مالي مديريت
- مالي سېسټمونه
- د حسابونو تصفيه
- علمي پروګرامونه
- د پروګرام اړتياوې
- د پروګرامونو کلنۍ څارنه
- د پروګرام بيا کتنه
- پيداګوژي
- ارزونه
- برېښنایي زده کړې
- د مرستو تواميتونه
- علمي څېړنې
- څېړنيزې کړنې
- ملاتړ
- روزنه
- استادان او اداري کار کوونکي
- علمي وړتيا
- د اړوندو اداري کارونو وړتيا
- د کار کوونکو د ګومارنې کړنلاره
- د استادانو د کړنو ارزونه
- د اداري کار کوونکو ارزونه
- مسلکي پرمختيا
- علمي خپلواکي
- د کار کوونکو شکايتونه
- د محصل تجربه
- د محصلانو اړوند معلومات
- د محصلانو وړانديزونه او نيوکې
- د فارغانو مهارتونه
- د محصلانو لپاره خدمات او هغوی سره مرسته
- انصاف او عدالت
- انظباطي پاليسي او کړنلارې
- د کيفيت تضمين او لوړوونه
- د لوايحو، مقرراتو او تابيد شويو پاليسيو/طرزالعملونو پر اساس د چارو ترسره کول او ارزول
- اړينې سرچينې او اسانتياوې
- کتابتون او معلوماتي سرچينې
- د اسانتياوو کچه
- د معلوماتي سرچينو مؤثر مديريت
- معلوماتي سرچينو ته د محصلانو او استادانو لاس رسی
- تدريس، معلوماتي ټکنالوژي او اړوند اسانتياوې
- تدريسي اسانتياوې
- معلوماتي ټکنالوژي
- زده کړيیزې اسانتياوې
- روغتيا، خونديتوب او امنيت