د ځان ارزوونې اصلي او فرعي معيارونه

د ځان ارزوونې اصلي او فرعي معيارونه

  • ماموريت او ستراتيژي
      1. ماموريت 
      2. ستراتيژيک پلان جوړونه
      3. کاري پلان جوړونه
      4. کاري مؤثريت
  • معلوماتو ته لاس رسی
  • د ټولنې په پرمختګ کې ونډه اخېستنه
      1. علمي کړنې
      2. په رسمي چارو کې د کار کوونکو ونډه اخېستنه او بوختيا
      3. د محصلينو بوختياوې
  • حاکميت، رهبري او اداره
      1.  حاکميت
      2. رهبري 
      3. اداره 
      4. اخلاقيات
  • مالي او اداري سرچينې او مديريت يې
      1. مالي پلان جوړونه
      2. مالي مديريت
      3. مالي سېسټمونه
      4. د حسابونو تصفيه
  • علمي پروګرامونه
      1. د پروګرام اړتياوې
      2. د پروګرامونو کلنۍ څارنه 
      3. د پروګرام بيا کتنه
      4. پيداګوژي
      5. ارزونه 
      6. برېښنایي زده کړې
      7. د مرستو تواميتونه
  • علمي څېړنې
      1. څېړنيزې کړنې
      2. ملاتړ
      3. روزنه
  • استادان او اداري کار کوونکي
      1. علمي وړتيا
      2. د اړوندو اداري کارونو وړتيا
      3. د کار کوونکو د ګومارنې کړنلاره
      4. د استادانو د کړنو ارزونه 
      5. د اداري کار کوونکو ارزونه 
      6. مسلکي پرمختيا
      7. علمي خپلواکي
      8. د کار کوونکو شکايتونه
  • د محصل تجربه
    1. د محصلانو اړوند معلومات
    2. د محصلانو وړانديزونه او نيوکې
    3. د فارغانو مهارتونه
    4. د محصلانو لپاره خدمات او هغوی سره مرسته
    5. انصاف او عدالت
    6. انظباطي پاليسي او کړنلارې
  • د کيفيت تضمين او لوړوونه
      1. د لوايحو، مقرراتو او تابيد شويو پاليسيو/طرزالعملونو پر اساس د چارو ترسره کول او ارزول
      2. اړينې سرچينې او اسانتياوې
  • کتابتون او معلوماتي سرچينې
      1. د اسانتياوو کچه
      2. د معلوماتي سرچينو مؤثر مديريت
      3. معلوماتي سرچينو ته د محصلانو او استادانو لاس رسی
  • تدريس، معلوماتي ټکنالوژي او اړوند اسانتياوې
    1. تدريسي اسانتياوې
    2. معلوماتي ټکنالوژي
    3. زده کړيیزې اسانتياوې
    4. روغتيا، خونديتوب او امنيت

error: Content is protected !!
X