د ځان ارزوونې اصلي او فرعي معيارونه

د ځان ارزوونې اصلي او فرعي معيارونه

  • ماموريت او ستراتيژي

 

      1. ماموريت 
      2. ستراتيژيک پلان جوړونه
      3. کاري پلان جوړونه
      4. کاري مؤثريت

 

  • معلوماتو ته لاس رسی
  • د ټولنې په پرمختګ کې ونډه اخېستنه

 

      1. علمي کړنې
      2. په رسمي چارو کې د کار کوونکو ونډه اخېستنه او بوختيا
      3. د محصلينو بوختياوې

 

  • حاکميت، رهبري او اداره

 

      1.  حاکميت
      2. رهبري 
      3. اداره 
      4. اخلاقيات

 

  • مالي او اداري سرچينې او مديريت يې

 

      1. مالي پلان جوړونه
      2. مالي مديريت
      3. مالي سېسټمونه
      4. د حسابونو تصفيه

 

  • علمي پروګرامونه

 

      1. د پروګرام اړتياوې
      2. د پروګرامونو کلنۍ څارنه 
      3. د پروګرام بيا کتنه
      4. پيداګوژي
      5. ارزونه 
      6. برېښنایي زده کړې
      7. د مرستو تواميتونه

 

  • علمي څېړنې

 

      1. څېړنيزې کړنې
      2. ملاتړ
      3. روزنه

 

  • استادان او اداري کار کوونکي

 

      1. علمي وړتيا
      2. د اړوندو اداري کارونو وړتيا
      3. د کار کوونکو د ګومارنې کړنلاره
      4. د استادانو د کړنو ارزونه 
      5. د اداري کار کوونکو ارزونه 
      6. مسلکي پرمختيا
      7. علمي خپلواکي
      8. د کار کوونکو شکايتونه

 

  • د محصل تجربه

 

    1. د محصلانو اړوند معلومات
    2. د محصلانو وړانديزونه او نيوکې
    3. د فارغانو مهارتونه
    4. د محصلانو لپاره خدمات او هغوی سره مرسته
    5. انصاف او عدالت
    6. انظباطي پاليسي او کړنلارې

 

 

  • د کيفيت تضمين او لوړوونه

 

      1. د لوايحو، مقرراتو او تابيد شويو پاليسيو/طرزالعملونو پر اساس د چارو ترسره کول او ارزول
      2. اړينې سرچينې او اسانتياوې

 

  • کتابتون او معلوماتي سرچينې

 

      1. د اسانتياوو کچه
      2. د معلوماتي سرچينو مؤثر مديريت
      3. معلوماتي سرچينو ته د محصلانو او استادانو لاس رسی

 

  • تدريس، معلوماتي ټکنالوژي او اړوند اسانتياوې

 

    1. تدريسي اسانتياوې
    2. معلوماتي ټکنالوژي
    3. زده کړيیزې اسانتياوې
    4. روغتيا، خونديتوب او امنيت

error: Content is protected !!
X